شرایط بازگشت کالا
اگر کالا از نظر مشخصات ظاهری و فیزیکی با اطلاعات وبسایت مغایرت داشته باشد:
- وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، از طریق تلفن، ایمیل اطلاع داده شود. ملاک تاریخ دریافت کالا، زمان تحویل ثبت شده در سیستم شرکت پست است.
- اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
- کالا های دارای بسته بندی پلمپ فقط در صورتی قابل بازگشت میباشند که پلمپ کالا باز نشده باشد.
- ممکن است در بعضی موارد عکس گذاشته شده شده روی سایت با محصولی که به خریدار ارسال شده فرق داشته باشد. به همین دلیل معیار مشخصات فنی و فیزیکی و برند کالا که در صفحه توضیحات نوشته شده، می باشد.
- در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بستهبندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
- در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
اگر مشتری از سفارش خود منصرف شود:
- اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریعتر به فروشگاه کوییک لوکس اطلاع داده شود.
- خریدار حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از ثبت نهایی سفارش خود می تواند از خرید خود انصراف دهد.
- اگر سفارش ارسال شده باشد باید سفارش خود را تحویل بگیرد و در همان شرایط پلمپ نگهداری نماید و با هماهنگی پشتیبان بسته را به ادرس فروشگاه پست نمایید
و به همراه همه قطعات و وسایل همراه آن، ارسال شود. لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا،
حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد. همچنین در صورت انصراف از خرید، هزینه ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود
برای بازگشت کالا چه کاری باید انجام بدهم؟
لطفاً قبل از هر اقدامی با فروشگاه در واتساپ پیغام بگذارید و از ارسال کالا بدون هماهنگی خودداری کنید.
- برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت،
باتری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
(در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید.) – فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید.قبل از ارسال مرجوعی حتما ویدیویی از قطعه ارسالی تهیه کنید و برای پشتیبانی ارسال کنید
- محصول را درون بسته پستی ارسال شده و یا کارتن استاندارد پستی قرار دهید
استفاده از شرایط گارانتی تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در قوطی یا کارتن اصلی خود بازگردانده شود.
برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین می برد.
هزینه ارسال کالا چگونه محاسبه میشود؟
اگر محصول دارای ایراد یا مشکل ظاهری و فنی باشد (محصول خراب ) ، هزینههای ارسال به عهده کوییک لوکس است در غیر این صورت (انصراف از خرید ) هزینه ارسال به عهده خریدار است
برای برگشت مبلغ پست به حساب خریدار، تصویر قبض پستی با مهر شرکت پست باید برای پشتیبانی ارسال شود.
در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
پس از ارسال کالا چه کاری باید انجام دهیم؟
پس از ارسال کالا میبایست کد رهگیری پستی را برای برای پشتیبانی سایت ارسال نمایید و منتظر رسیدن کالا به دست ما بمانید
پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟
کارشناسان خدمات پس از فروش ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل میکنند.
اگر ایراد، مغایرت یا آسیبدیدگی توسط کارشناسان کوییک لوکس تایید شود، کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری میتواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند.
لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا،
موجودی آن به اتمام برسد؛ فروشگاه بنابه انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال میکند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز میکند.
بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه میشود.
برای کالای گرانتر، مشتری تفاوت را پرداخت میکند و برای کالای ارزانتر، فروشگاه تفاوت را به حساب مشتری واریز میکند.
اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمیکند
و فروشگاه در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچگونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا -درج شده در فاکتور- به مشتری را میپذیرد.
درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟
درخواست خود را در واتساپ شماره 09010952943 ارسال نمایید
استفاده از شرایط گارانتی تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در قوطی یا کارتن اصلی خود بازگردانده شود.
برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین می برد.