سوالات متداول
در این بخش لیست سوالات پر تکرار شما قرار دارد با مطالعه کردن موارد لیست شده سریعتر پاسخ سوال خود را پیدا نمایید
سفارشم کی ارسال میشه؟
سفارشم کی به دستم میرسه؟
سفارش ها از کجا ارسال میشه؟
سفارشمو چطوری پیگیری کنم؟
سوالات درباره پیگیری بسته پستی
راهنمایی هایی جهت پیگیری آسان تر سفارش
اگر در سامانه پست موجه شدید بسته شما در شهر دیگری وارد شده است یا دست نامه رسان در شهر دیگری است. از طریق بخش درخواست پشتیبانی در حساب کاربریتان به ما اطلاع دهید. ما پیگیری خواهیم کرد بسته به دست خودتان در ادرس ذکر شده برسد
به صورت کلی در کشور چند چند مرکز اصلی مبادله پستی وجود دارد مثلا برای استان های مرکزی یا جنوبی کشور
مرسولات ابتدا به اصفهان ارسال میشوند سپس به شهر مقصد هدایت میشوند یا برای استان های شمالی و غربی به تهران ارسال میشوند سپس به شهر مقصد هدایت میشوند
اگر تا 7 روز کاری بسته به دستتان نرسید وضعیت بسته خود را از طریق سامانه ثبت شکایات پست به ادرس eop.post.ir پیگیری نمایید و درخواستی مبنی بر تاخیر در ارسال و توزیع مرسوله ثبت نمایید تا مراتب ابتدا از سمت پست برسی گردد
و در درصورتی که از سامانه ثبت شکایت پست نتیجه ای نگرفتید از طریق بخش درخواست پشتیبانی در حساب کاربریتان به ما اطلاع دهید. تا مراحل پیگیری وضعیت ارسال بسته انجام شود
90 درصد از مرسولاتی که برگشت خورده اند به دلیل نقص آدرس بوده است سعی کنید در هنگام ثبت سفارش ادرس کامل و دقیق ثبت نمایید
درصورت برگشت خوردن بست ما مجدد طبق قوانین و شرایط سایت ارسال خواهیم کرد
در هنگام تحویل بسته از پستچی دقت کنید بسته از لحاظ فیزیکی سالم باش درصوتی که دچار له شدگی یا پارگی شده است در هنگام حضور پستچی بسته باز شود و اقلام از لحاظ فیزیکی و تعداد برسی شود – تحویل گرفتن بسته از پستچی به منزله این میباشد که اقلام از لحاظ ظاهری(شکستگی) کاملا سالم میباشد
—
سفارشاتی که مفقود شده باشند پس از تایید شرکت پست یک بسته جدید بدون هزینه برایتان ارسال خواهد شد