سوالات قبل از خرید
تمامی مرسولات کوییک لوکس از خراسان رضوی مشهد ارسال میشود
سفارشات ثبت شده نهایتا تا 48 ساعت کاری تحویل پست میشوند در صورتی که در این بازه زمانی سفارشات ارسال نشود علت تاخیر در ارسال سفارش در پنل کاربری توضیح داده شده است و در [صفحه سفارشات] میتوانید برسی کنید
هزینه ارسال توسط نرخنامه پست محاسبه میشود و شامل کرایه ارسال بیمه مالیات هزینه بسته بندی و لفاف پستی میباشد
تمامی بسته های زیر 110cm توسط پست پیشتاز ارسال میشوند و سفارشاتی که بزرگتر از این ابعاد باشند توسط تیپاکس ارسال میشود .
- هزینه ای که برای ارسال روش پست پیشتاز دریافت میشود هزینه تمام شده ارسال سفارش است و خریدار نیازی به پرداخت هزینه جدا ندارد.
- هزینه ای که برای ارسال با تیپاکس دریافت شده ، سفارشات تا سایز 150cm هزینه نهایی میباشد و خریدار نیازی به پرداخت هزینه جدا درب منزل ندارد اما برای کالا هایی با ابعاد بزرگتر از 150cm هزینه دریافت شده سایت برای بسته بندی سفارش است و هزینه ارسال به صورت کرایه در مقصد(پسکرایه) میباشد که شامل رکاب زیر کوییک است
پس از تحویل سفارش به پست بین 3 تا 7 روز کاری زمان میبرد تا سفارش به دستتان برسد هنگام تحویل به پست شماره رهگیری پستی برایتان پیامک میشود که میتوانید از طریق [سامانه رهگیری پست پیشتاز] اقدام به پیگیری سفارش نمایید
در صورتی که در موعد 7 روزه سفارش به دستتان نرسید از طریق [سامانه ثبت شکایات پست] اقدام به ثبت درخواست پیگیری نمایید در این سامانه اطلاعات دقیقتری از وضعیت مرسوله ارسال شده به دست خواهید اورد
توجه داشته!! باشید جهت پیگیری از طریق سامانه های رهگیری پستی نیاز به کد رهگیری 24 رقمی پستی
دارید که میتوانید از طریق [پنل کاربری بخش سفارشات] خود این شماره مرسوله را به دست آورید
لینک های ضروری
سامانه رهگیری مرسوله پستی: https://tracking.post.ir
سامانه ثبت شکایات پست: https://eop.post.ir
تلفن پیگیری مرسوله پستی: 193
در صورتی که پس از 10 روز مرسوله به دستتان نرسید با پشتیبانی سایت جهت پیگیری مکاتبه کنید
سوالات پس از خرید
مشتریان فروشگاه اینترنتی کوییک لوکس تا 7 روز پس از دریافت بسته پستی امکان مرجوع کردن کالا های سفارش داده شده را دارند.
شرایط مرجوعی سفارش در بازه زمانی مجاز برای مرجوعی در لینک زیر به صورت کامل توضیح داده شده است به صورت کلی شما میتوانید با دلایل مختلفی که در زیر پاسخ داده شده است به راحتی کالای سفارش داده خود را مرجوع نمایید .
هنگام دریافت بسته از پستچی قبل از امضای رسید تحویل کنترل کنید بسته بندی پاره یا اسیب دیدگی نداشته باشد در صورت اسیب دیدگی یا هر گونه تغییرات غیر عادی در حضور پستچی بسته بندی سفارش باز شود و سلامت اقلام داخل بسته چک شود در صورت اسیب دیدگی از پستچی صورت جلسه مهر و امضا شده بخواهید و جهت پیگیری برای پشتیبانی ارسال نمایید (داشتن عکس و ویدیو به پیگیری دقیق تر کمک مینماید)