شرایط و قوانین استفاده از سرویسها و خدمات ما
کاربر گرامی لطفا موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه های کاربردی ما به دقت ملاحظه فرمایید
ثبت اطلاعات ارسال:
لطفا در هنگام ثبت سفارش ، آدرس کامل پستی، کد پستی و مشخصات خود را به دقت و کامل وارد کنید و حتما ایمیل و شماره همراه معتبر وارد کنید تا در صورت نیاز بتوان با شما تماس گرفت (تمامی اطلاعات مشتری نزد فروشگاه محفوظ خواهند بود). ضمنا در صورتی که اطلاعات مندرج در حساب کاربری شما صحیح نباشد، هرگونه تاخیر به وجود آمده در ارسال سفارش متوجه خریدار می باشد.
اصلاح سفارشات:
درصورتی که پس از ثبت سفارش درخواست اصلاح و افزودن مورد جدید در سفارش خود داشتید،اگر سفارش ارسال نشده باشد.با برقراری تماس تلفنی و ارائه شماره سفارش میتوانید آن را ویرایش نمایید.
پس از هماهنگی با ما میتوانید هزینه اضافه را از طریق کارت به کارت پرداخت نمایید.
هزینه ارسال ممکن است با توجه به کالایی که اضافه میکنید افزایش یابد
مراحل بررسی و ارسال سفارشات:
پس از پرداخت سفارش و تایید مبلغ پرداختی از طرف بخش حسابداری، وضعیت سفارش به ” ثبت شد ” تغییر می کند. پس از این مرحله مسئولین بخش بسته بندی طی یک یا دو روز کاری سفارشات را آماده و از طریق روش ارسال انتخابی ارسال خواهند نمود.
هزینه حمل محاسبه شده برای ارسال کالا توسط پست پیشتاز هزینه تمام شده ارسال است و نیازی به پرداخت هزینه اضافی ندارد (برای کالا های بزرگ و سنگین (بیشتر از 1 متر) شرایط متفاوت است)
ممکن است در شرایط خاص همانند: مناسبت ها تخفیفات روز های پایان سال و روز های اغاز سال و یا زمانی که سفارشات بیش از تعداد خاصی شوند سفارش شما با تاخیر ارسال خواهد شد که این امری طبیعی است.
در صورتی که پرداخت شما به هر دلیلی موفق نبود از قبیل خطای بانکی(چنانچه از حساب شما مبلغ کسر شود طی نهایتا 72 ساعت به حساب شما واریز خواهد شد).سفارش ثبت نشده تلقی میشود و بدون پرداخت هزینه هیچ سفارشی ارسال نخواهد شد.
درصورت کسر مبلغ از حساب شما در تراکنش های ناموفق هزینه به صورت اتوماتیک توسط بانک به حسابتان برگشت داده خواهد شد.
سفارشات :
جهت پیگیری سفارش میتوانید با استفاده از شماره سفارش و ایمیل خود از این صفحه اقدام نمایید
پست پیشتاز :
زمان حمل بسته در این روش 1 تا 3 روز است که برای مراکز استان 1 تا 2 روز ، شهرستان های بزرگ 2 تا 3 روز و شهرهای کوچک و روستاها 4 روز می باشد.(به گفته شرکت پست) اما ممکن است گاهی سفارشات با یک الی 2 روز دیر تر به دستتان برسد که ما میانگین زمان رسیدن بسته را بین 3 تا 7 روز کاری در نظر میگیریم سفارشات به ترتیب ساعت و تاریخ ثبت شده بسته بندی میشوند
پیگیری پستی:
پس از ارسال سفارش وضعیت سفارش شما به حالت ارسال شد تغییر میکند که کد پیگیری پستی به صورت پیامک برایتان ارسال میگردد.با این کد 20 یا 24 رقمی ارسال شده می توانید سفارش خود را از اینجا پیگیری نمایید.
روش های پرداخت سفارش :
روش پرداخت سفارش فقط به صورت آنلاین توسط درگاه پرداخت زرین پال انجام میشود.
شرایط تعویض کالا تا 7 روز:
در صورتی که کالایی خریداری کردید و تا 7 روز از ان استفاده ننموده اید میتوانید با ما تماس گرفته و پس از هماهنگی کالارا به آدرس گفته شده ارسال کنید. محصول کاملا باید در شراط اکبند و استفاده نشده باشد
پس از دریافت کالا و بررسی آن توسط کارشناسان امکان تعویض باسایر کالا ها میسر میباشد
هزینه برگشت کالا به عهده خریدار است.
آسیب دیدن سفارش در حین حمل بسته :
سفارشات ارسالی توسط فروشگاه تا جای ممکن به صورت محکم و با ایمنی بالا بسته بندی می شوند اما با این حال و با توجه به ممنوعیت ارسال قطعات و لوازم شکستنی در تمامی روش های ارسال، بسته هایی که دچار آسیب دیدگی در زمان حمل شوند، شامل بیمه های اولیه شرکت های حمل و نقل نمی شوند و پرداخت خسارت نیز متوجه فروشگاه نمی شود. ما سعی داریم کالا را با بهترین بسته بندی تحویل شرکت های حمل و نقل دهیم.
درصورتی که بسته تحویل شده از حالت عادی و پلمپ خارج شده (تغییر شکل بسته پاره بودن بسته له شدگی و…)شما میتوانید در هنگام حضور مامور پستی از بسته فیلم بگیرد و از مامور تحویل دهنده درخواست ایجاد صورت جلسه از بسته و جهت پیگیری جبران خسارت به نزدیک ترین اداره پست محل زندگی خود مراجعه فرمایید
لغو سفارشات و شرایط برگشت وجه :
در صورتی که پرداخت سفارش انجام شود، تا زمانی که بسته ارسال نشده است میتوان درخواست لغو سفارش را داد
برگشت خوردن سفارش :
در صورتی که بسته پس از ارسال به مبدا برگشت بخورد، علت برگشت بسته بررسی می شود و در حالتی که علت آن عدم حضور شخص در زمان تحویل و یا اشتباه بودن مشخصات گیرنده (آدرس، تلفن، کد پستی و نام) باشد، خریدار موظف به پرداخت مجدد کل هزینه ارسال خواهد بود و در حالتی که مقصر فروشگاه باشد (ناخوانا بودن آدرس و یا درج اشتباه مشخصات ) با هزینه فروشگاه مجددا ارسال خواهد شد.
عدم تطابق سفارش:
سفارشات شما با دقت و پس از چندین بار بررسی بسته بندی میشوند بنابرین امکان وجود مغایرت در سفارشات بسیار کم است. در صورت وجود مغایرت در سفارش ثبت شده و کالای ارسال شده با ما تماس بگیرید.(تنها 24 ساعت بعد از دریافت سفارش امکان اعلام مغایرت وجود دارد و بعد از آن فروشگاه هیچ نوع اعتراضی را قبول نخواهد کرد.) ملاک تاریخ دریافت کالا، زمان تحویل ثبت شده در سیستم شرکت پست است.