راهنما و شرایط استرداد کالا

قبل از هر کاری مطمئن شوید کالا را از فروشگاه اینترنتی کوییک لوکس خریداری کرده اید و امکان مرجوعی برای آن کالا میسر میباشد.
تمامی کالا هایی که از کوییک لوکس خریداری میکنید امکان مرجوعی دارند و براحتی می توانید با هماهنگی پشتیبانی کالا را مرجوع کنید.
 همکاران ما در بخش انبار تمامی کالا ها و محصولات را قبل از ارسال   زیر دوربین مداربسته  ،  تست کرده و ضمانت کارکرد آن را تضمین می نماید. تمامی محصولات خریداری شده از کوییک لوکس تا مدت زمان 7 روز پس از تحویل سفارش ضمانت استرداد و مرجوعی دارند

کالای ارائه شده در وب‌سایت کوییک لوکس باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند و تمامی کالا ها دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند (توجه داشته باشید مرسولات را قبل از تحویل از پستچی از لحاظ سلامت فیزیکی برسی نمایید و سپس اقدام به امضای رسید تحویل کنید ) تا سفارشتان شامل گارانتی سلامت فیزیکی شود.

لطفاً در زمان تحویل بسته از پستچی، از سلامت فیزیکی کالا اطمینان حاصل کنید و پس از آن، رسید تحویل پستچی را امضا نمایید. در صورتی که کالا در حین ارسال توسط پست دچار آسیب شده است، از پستی درخواست صورت جلسه بگیرید و وضعیت بسته و کالاهای درون آن را ثبت نمایید. همچنین، در حضور پستچی، از وضعیت کالاهای دچار آسیب عکسبرداری یا فیلمبرداری نموده و آن را برای پشتیبانی ارسال نمایید تا سفارشتان شامل گارانتی سلامت فیزیکی شود. در غیر این صورت، فروشگاه قادر به پذیرش کالای آسیب دیده نمیباشد.

اگر کالا از نظر مشخصات ظاهری و فیزیکی با اطلاعات وبسایت مغایرت داشته باشد:

وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، از طریق تلفن، ایمیل  اطلاع داده شود. ملاک تاریخ دریافت کالا، زمان تحویل ثبت شده در سیستم شرکت پست است.

  • اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
  • کالا های دارای بسته بندی پلمپ فقط در صورتی قابل بازگشت میباشند که پلمپ کالا باز نشده باشد.
  • ممکن است در بعضی موارد عکس گذاشته شده شده روی سایت با محصولی که به خریدار ارسال شده فرق داشته باشد. به همین دلیل معیار مشخصات فنی و فیزیکی و برند کالا که در صفحه توضیحات نوشته شده، می باشد.
  • در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
  • در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
در صورتی که ایراد  یا اشکال از سمت فروشگاه باشد تمامی هزینه های مرجوعی کالا به عهده فروشگاه است

اگر مشتری از سفارش خود منصرف شود:

  • اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به فروشگاه کوییک لوکس اطلاع داده شود.
    هزینه های کنسلی سفارش از مبلغ  پرداخت شده کسر میگردد که شامل(3% از مبلغ سفارش تا سقف  121,200 ریال  کارمزد درگاه پرداخت زرین پال)
  • خریدار حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از ثبت نهایی سفارش خود می تواند از خرید خود انصراف دهد.
  • اگر سفارش ارسال شده باشد باید سفارش خود را تحویل بگیرد و در همان شرایط پلمپ نگهداری نماید و با هماهنگی پشتیبان بسته را به ادرس فروشگاه پست نمایید
    و به همراه همه قطعات و وسایل همراه آن، ارسال شود. لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا،
    حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد. همچنین در صورت انصراف از خرید، هزینه ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود
هزینه کنسلی سفارش ارسال شده شامل: (3% از مبلغ سفارش تا سقف  121,200 ریال  کارمزد درگاه پرداخت زرین پال  +  هزینه ارسال و بسته بندی)
 

برای بازگشت کالا چه کاری باید انجام بدهم؟

لطفاً قبل از هر اقدامی با پشتیبانی هماهنگ کنید و از ارسال کالا بدون هماهنگی خودداری کنید.

    • برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت،
      باتری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
    • برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
      (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.) – فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید.

    • قبل از ارسال مرجوعی حتما ویدیویی از قطعه ارسالی تهیه کنید و برای پشتیبانی ارسال کنید 

    • محصول را درون بسته پستی ارسال شده و یا کارتن استاندارد پستی قرار دهید 

برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین می برد.

تمامی مرسولات مرجوعی باید توسط پست پیشتاز ارسال شود  مسئولیت ارسال کالا و هزینه های حمل توسط هر روش ارسال دیگری به عهده مشتری است

هزینه ارسال کالا چگونه محاسبه میشود؟

اگر محصول دارای ایراد یا مشکل ظاهری و فنی باشد (محصول خراب ) ، هزینه‌های ارسال به عهده کوییک لوکس است در غیر این صورت (انصراف از خرید ) هزینه ارسال به عهده خریدار است 

 برای برگشت مبلغ پست به حساب خریدار، تصویر قبض پستی با مهر شرکت پست باید برای پشتیبانی  ارسال شود.

 در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

هزینه کنسلی سفارش ارسال شده شامل: (3% از مبلغ سفارش تا سقف  121,200 ریال  کارمزد درگاه پرداخت زرین پال  +  هزینه ارسال و بسته بندی)
 

استفاده از شرایط گارانتی تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در قوطی یا کارتن اصلی خود بازگردانده شود. 
برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین می برد.

در صورت نیاز به نوشتن توضیحات آن را روی تکه کاغذی نوشته و درون بسته مرجوعی قرار دهید